lolypopy

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Dagens fin fina header

Av peggie de vet du säkert - 29 mars 2013 13:34

Hej ungar!

Jag har idag skapat en fin fin header, och jag kommer prata konstigt hela denna dag.

Eh skoja bah, jag har gjort en ny header. och den gjorde inte bara jag utom elliot också =D för elliot är juh bäst // Elliot. 




 

grattis till dig alvin även känd som elliot =D  

 
 
Ingen bild

ASSÅ!

29 mars 2013 16:10

Du vet verkligen inte va header är! Header är bakgrunden man har på sin blogg, fattar du dåligt eller? Det där en bild.
Till Fattar trögt tjejen
Från Linnea näslund.

peggie de vet du säkert

29 mars 2013 19:40

1. tror inte att du är linnea Näslund 2. jag vet vad en header är 3. jag menar vad jag skriver

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av peggie de vet du säkert - 3 april 2013 13:56

Wilma har delat med sig av bloggen till mig! ( jastin katt11 ) och jag kommer lägga upp bilder till bloggen och så. Så nu vet ni att jag är med i allt :D Och jag kommer svara på allas frågor! Jag kanske är lite mer aktiv på bloggen jag vet inte xD ...

Av peggie de vet du säkert - 31 mars 2013 17:39


Hej! Jag har fått klagomål av min pappa att jag är dålig på att stava, jag håller lite med. Men jag tackar en kille/tjej som sa så här: Hej Peggie! Du ska inte lyssna på såna som tycker du är dålig! ( om dom tycker du stavar dåligt då ska dom t...

Av peggie de vet du säkert - 29 mars 2013 19:46

Hej! gold are so so cool. I love cats, dogs, horse, hamster. birds, tigers and snakes. And i love ariana grande and talor swift. Över till svenska =D Jag har ätit mat nu hos min fin fina Nelly, som snart ska få en blogg men där åvanför skrev Ne...

Av peggie de vet du säkert - 29 mars 2013 09:01

Hej Änglar♥ Jag ber om ursäkt att jag inte gjorde dagens snygging eller dagens moviestar, jag har varit ute med: Ella.H, Moa och Clara som dom heter. Och jag ska ber om ursäkt till Niklas och Elliot för dom har väntat länge på en minecraft b...

Av peggie de vet du säkert - 27 mars 2013 19:56


Hej!   Har ni gång undrat vad mina favorit saker är? Om ni har det så har jag en lösning ;O Jag har en header med grejer jag gillar ♥ här kommer den!     ...

Presentation

Hej! Jag kommer vi er igenom mitt msp liv :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad för header ska jag ha? ( på spel )
 GThotel.org
 moviestarplanet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lolypopy *_*


Ovido - Quiz & Flashcards